Pedirán á Xunta que oficialice a variante do camiño polos Ancares

Fonte: La Voz de Galicia, SUSO VARELA, 10 de maio de 2015.
O inminente recoñecemento do Camiño Norte e do Primitivo como Patrimonio da Humanidade así como o traballo que desenvolven varios colectivos para que se oficialice o camiño de inverno, polo sur da provincia desde Ponferrada, puxo de actualidade os últimos descubrimentos sobre unha variante do Camiño Francés que circulou pola comarca dos Ancares.

Seis alumnos del IES de Becerreá ganan un torneo regional de debate

En la final, los estudiantes tuvieron que posicionarse a favor de que los estados limiten la libertad de expresión de los ciudadanos

Fuente: Martes 12 de Mayo de 2015 | El Progreso
Un grupo de seis alumnos de segundo de la Eso del IES de Becerreá se impuso en la segunda edición del concurso ‘Debate.con’, que se celebró el pasado sábado en las instalaciones del Mupega, en Santiago de Compostela.

Novas: 

A Xunta investirá 160.000 euros no arranxo da estrada que une Becerreá con Vilar de Ousón

Fonte: XORNAL DE LUGO • 2 MARZO, 2015
O candidato popular á alcaldía de Becerreá, Miguel Cela acompañado do secretario xeral do Partido Popular na provincia, Jose Manuel Balseiro, mantiveron esta mañá un encontro co director da Axencia Galega de Infraestruturas, Francisco Menéndez para comprobar o estado da petición de arranxo da estrada que une o núcleo de Becerreá con Vilar de Ousón.

Novas: 

El campo de tiro de Becerreá, pendiente de la autorización del Ministerio de Industria

Fuente: Lugo / La Voz, 26 de febrero de 2015
El campo de tiro de Becerreá está pendiente de una autorización del Ministerio de Industria, según aseguró ayer el alcalde, Manuel Martínez. El regidor se mostró sorprendido de que a tres meses de la celebración de las elecciones municipales surjan ahora voces que cuestionen la ubicación de unas instalaciones que, según dijo, llevan funcionando más de 40 años.

«O que estamos facendo ?señaló? e melloralas e legalizalas, porque así o queren os cazadores e os veciños, despois de más de 40 anos funcionando».

Novas: 

Páginas

Suscribirse a Becerreá.net RSS